LAPORAN
pikantuk DISKUSI
(
kembelingan Remaja )
Pelaksan
Diskusi
1.
Penyaji : Kelompok II
2.
Moderator : Arum Sari
3.
Notulis : Siti Wahidah
4.
Daftar dhateng : sedaya Siswa ugi Siswi Kelas XI IPA
Acara
1.
pambikakan
Moderator
mbikak diskusi kaliyan nyumangga penyaji kagem mempresentasekan pikantuk
diskusi ( materi ingkang badhe teng ampilaken )
2.
Penyajian
pangendika
ngantosaken materi ngengingi seks bebas teng kalangan remaja saupakara garis
agungipun . lajeng nyumangga pamawi diskusi kagem maos materi ingkang langkung
pepak lebet milaa ingkang sampun teng kagemaken dening penyaji.
3.
ndangu wangsul
pitakenan
:
1.
Saeful Yusuf.
punapa
ingkang dipunpangangkah saking kembelingan remaja ingkang ngrupikaken kembelingan
priyantun yuswa .
2.
Siti Masitoh
salah
satunggal tuladha kembelingan remaja yaiku ngeses . Hal – hal punapa sajakah
ingkang kedah teng tumindakaken kagem nginggili kembelingan remaja ugi kiat –
kiatnya .
3.
Yulia Anis
kados
pundi upakara nginggili kembelingan remaja saking pihak :
pangutus
Sekolah
Masyarakat
Keluarga
wangsulan
:
1.
pitakenan saking Siti Masitoh
Sariyanti
mangsul pitakenan saking sedherek Siti Masitoh
"hal
– hal ingkang kedah dipuntumindakaken yaiku pihak sekolah kedah mbiyantu
sak-werni slogan ngengingi bahaya saking ses kesebat"
Tanggapan
saking Siti Masitoh ( pandangu ) :
"sayangipun
menawi kita sedaya mriksani realita ingkang wonten mbasi sampun teng ngasta
sak-werni slogan kesebat taksih wonten ugi siswa ingkang ngeses"
Tanggapan
walik saking Sariyanti ( penyaji ) :
"saking
pihak sekolah kedah ngawontenaken punika, sayangipun kondur malih dhateng
pribadi utawi kemutan masing – masing individu"
minggahan
saking Julian Indri dados pihak penyaji :
"saking
pihak sekolah sasaenipun ngasta mukawis trapsila , ingkang pundi trapsila
kesebat sampun teng sepakati dening sedaya elemen saking sekolah ugi kagem
pihak ingkang melanggar teng kenai sanksi"
Tanggapan
saking Meittha Amelia R( pandangu ) :
"kawula
raos wangsulan saking Sariyanti kinantenan , sayangipun kawula taksih kirang
pirsa kaliyan wangsulan ingkang teng paringna dening Julian Indri . dados
tuladha mbasi sampun wonten sanksi sayangipun taksih kathah pihak ingkang tetap
ngeses dados tuladha saking pihak guru taksih wonten kemawon ingkang melanggar
hal kesebat"
Tanggapan
walik saking Julian Indri ( penyaji ) :
"apunten
kala dipunmriki bokmenawi panjenengan klentu tampi kaliyan pangangkah kawula .
pangangkah kawula teng mriki betah teng rembagaken saupakara sae- sae auran
ingkang sampun teng ngasta ugi teng sepakati sareng dadosipun menawi wonten
ingkang melanggar mila badhe teng paringna sanksi ingkang tegas inggil pandamel
kesebat"
Tanggapan
saking Siti Masitoh ( pandangu ) :
"apunten
kawula raos wangsulan ingkang panjenengan paringna kirang tepat"
Tanggapan
saking Sariyanti ( penyaji ) :
"dipunmriki
kawula badhe mangsul pitakenan saking panjenengan , hal – hal ingkang kedah
dipuntumindakaken yaiku kaliyan adamya slogan – slogan tentang bahaya ngeses
kagem pun panggina ugi betah wontenipun tindakan berupa sanksi ingkang tegas
kagem ingkang melanggar trapsila"
Tanggapan
saking sedherek Siti Masitoh ( pandangu ) :
"sayangipun
saking kaping kalih hal ingkang panjenengan sebataken taksih kemawon wontenipun
siswa ingkang ngeses"
Tanggapan
saking sariyanti ( penyaji ) :
"hal
kesebat kondur malih dhateng kemutan individu masing – masing karenaapabila
menawi wonten kemutan individu tentang bahaya ses"
Tanggapan
saking Siti Masitoh ( pandangu ) :
"kawula
raos wangsulan nya sampun cekap pertela"
2.
pitakenan saking Saeful Yusuf
Julian
Indri mangsul pitakenan saking Saeful Yusuf :
"pangangkahipun
yaiku priyantun yuswa ingkang klintu mucal putranipun kadang kala kita sedaya
mriksani remaja numindakaken kembelingan remaja ingkang teng amergikaken faktor
lingkungan ( rencang ) ugi lingkunga keluarga ( priyantun yuswa ) kados tuladha
priyantun yuswa ingkang numindakaken perselingkuhan , paripaben ingkang
murugaken putranipun nedhak pandamel priyantun yuswa"
Tangggapan
saking Sariyanti ( penyaji ) :
"kembelingan
Remaja yaiku kembelingan priyantun yuswa , pangangkahipun dados perwujudan
sandenipun priyantun yuswa lebet mucal putranipun"
Tanggapan
saking Saeful Yusuf( pandangu ) :
"pamertelan
saking Sariyanti kirang dipunpirsa amargi pamertelanipun berbelit – belit .
kesanden ingkang teng pangangkah punika kados menapa punapa "???
Tanggapan
saking Sariyanti ( penyaji ) :
"Perwujudan
saking sandenipun priyantun yuswa mucal putranipun yaiku priyantun yuswa namung
saged memfasilitasi nembekaken mboten wontenipun asih gandrung majeng putra ,
sementara kita sedaya kemangertosi sareng menawi asih gandrung priyantun yuswa
teng sanget betahaken"
Tanggapan
saking Laely Najihatun( penyaji ) :
"saupakara
lajeng kembelingan priyantun yuswa nduwe artos kesanden priyantun yuswa"
Intrupsi
Siti Masitoh :
"kawula
harap ingkang mangsul tiidak namung punika – punika kemawon"
Tanggapan
saking Saeful Yusuf( pandangu ) :
"wangsulan
saking Laely Najihatun namung minggah membingungkan kemawon tulung teng
pertela"
Tanggapan
saking Julian Indri ( penyaji ) :
"kembelingan
priyantun yuswa yaiku setunggal perwujudan saking kesanden priyantun yuswa
lebet nyusut putranipun"
Tanggapan
saking Saeful Yusuf( pandangu ) :
"tulung
simpulkan pangangkah saking kembelingan priyantun yuswa"
Tanggapan
saking Sariyanti ( penyaji ):
"kembelingan
priyantun yuswa saged teng tedhak putranipun , saged ngampil anakanya lebet
kembelingan remaja ugi punika ngrupikaken kesanden priyantun yuswa"
Tanggapan
saking Saeful Yusuf( pandangu ) :
"dados
kesimpulannya menawi kembelingan remaja saged kedadosan amargi kesanden
priyantun yuswa lebet mucal putranipun , jawabanya kawula raos cekap
pertela"
3.
pitakenan saking Yulia Anis,Laely Najihatun mangsul pitakenan saking Yulia
Anis:
“
menggah ing upakara nginggili kembelingan remaja yaiku :
Pihak
pangutus , ysitu mencegahnnya kaliyan upakara mengoptimalisasi nyambut damel
saking lembaga kepolisian
Pihak
Sekolah , yaiu kaliyan teng adakanya piwucal tentang pamucalan kewarganegaraan
Pihak
masyarakat , yaiku kaliyan nenemaken aos – aos kados norma agami ,
Pihak
keluarga , yaiku kaliyan membina ugi mengembangkan kepribadian saking remaja .
Tanggapan
saking Yulia Anis ( pandangu ) :
"ingkang
panjenengan pertelakaken wau yaiku upakara mencegah kedadosanipun kembelingan
remaja , sayangipun ingkang kawula kersakaken yaiku upakara nginggili .
saderengipun panjenengan betah kemangertosi rumiyen jarwi mencegah ugi
nginggili . Mencegah nduwe artos sadereng kedadosan kembelingan remaja
sayangipun ingkang kawula pangangkah adakah saksampune kedadosan kembelingan
remaja"
Tanggapan
walik saking Laely Najihatun ( pandangu ) :
"sae
kawula ralat wangsulan kawula"
Pihak
pangutus , yaiku kados ta tawuran , saking pihak pangutus mandhapaken aparat
kepolisian kagem mak-alitaken panjenenganipun .
Pihak
masyarakat , yaiku kaliyan mboten mengucilkan remaja ingkang terlibat lebet
kembelingan remaja .
Pihak
sekolah , yaiku nyaosaken sanksi tegas dhateng pamajeng kembelingan remaja ugi
pembina guru BP
Pihak
keluarga , yaiku kaliyan nyaosaken sanksi dhateng putranipun .
Tanggapan
saking Yulia Anis ( pandangu ) :
"sanksi
tegas punapa ingkang teng paringna priyantun yuswa dhateng putranipun"?
Tanggapan
walik saking Laely Najihatun ( penyaji ) :
menawi
sapriyantun remaja numindakaken kembelingan remaja , mila priyantun yuswa saged
maringi sanksi berupa :
matesi
yatra jajan
matesi
wanci amengan ugi bersenag senanng
matesi
fasilitas
Tanggapan
saking Yulia Anis ( pandangu ) :
"kawula
raos wangsulan nya pertela ugi kawula tampi"
Moderator
menutup diskusi kaliyan menyimpulkan presentase pikantuk diskusi saking
kelompok II .
Masa
remaja ngrupikaken masa dipunpundi sapriyantun individu ngalami peralihan
saking mukawis tahap ketahap ingkang benten , ugi ngalami ewah-ewahan sae emosi
, salira , minat, pola prilaku , kalih penuh kaliyan masalah –masalah .
Hal-hal
ingkang saged dipuntumindakaken kagem megatasi kembelingan remaja :
kesanden
priyantun ingkang mencapai identitas sabenan ugi lemahnya kontrol salira saged
teng cegah utawi teng inggili wonten prinsipnya keteladanan .
wontenipun
motivasi saking keluarga , guru, rencang sebaya , kagem numindakaken point
setunggal .
kersa
priyantun yuswa kagem membenahi kondisi keluarga dadosipun tercipta keluarga
ingkang harmonis ugi komunikatif ugi nyaman kagem remaja .
Remaja
pinter memilih rencang ugi lingkungan ingkang sae mawi priyantun yuswa maringi
arahan kaliyan sinten ugi dikomunitas pundi remaja kedah bergaul .
Remaja
mbentuk kekuwawi salira kersanipun mboten terpengaruh menawi yektos rencang
sebaya utawi komunitas ingkang wonten mboten sami harapan .
No comments:
Post a Comment