Thursday, 8 October 2015

DISKUSI KENAKALAN REMAJA - BAHASA JAWA

LAPORAN pikantuk DISKUSI
( kembelingan Remaja )

Pelaksan Diskusi
1. Penyaji : Kelompok II
2. Moderator : Arum Sari
3. Notulis : Siti Wahidah
4. Daftar dhateng : sedaya Siswa ugi Siswi Kelas XI IPA

Acara
1. pambikakan
Moderator mbikak diskusi kaliyan nyumangga penyaji kagem mempresentasekan pikantuk diskusi ( materi ingkang badhe teng ampilaken )

2. Penyajian
pangendika ngantosaken materi ngengingi seks bebas teng kalangan remaja saupakara garis agungipun . lajeng nyumangga pamawi diskusi kagem maos materi ingkang langkung pepak lebet milaa ingkang sampun teng kagemaken dening penyaji.

3. ndangu wangsul
pitakenan :
1. Saeful Yusuf.
punapa ingkang dipunpangangkah saking kembelingan remaja ingkang ngrupikaken kembelingan priyantun yuswa .
2. Siti Masitoh
salah satunggal tuladha kembelingan remaja yaiku ngeses . Hal – hal punapa sajakah ingkang kedah teng tumindakaken kagem nginggili kembelingan remaja ugi kiat – kiatnya .
3. Yulia Anis
kados pundi upakara nginggili kembelingan remaja saking pihak :
pangutus
Sekolah
Masyarakat
Keluarga

wangsulan :
1. pitakenan saking Siti Masitoh
Sariyanti mangsul pitakenan saking sedherek Siti Masitoh
"hal – hal ingkang kedah dipuntumindakaken yaiku pihak sekolah kedah mbiyantu sak-werni slogan ngengingi bahaya saking ses kesebat"

Tanggapan saking Siti Masitoh ( pandangu ) :
"sayangipun menawi kita sedaya mriksani realita ingkang wonten mbasi sampun teng ngasta sak-werni slogan kesebat taksih wonten ugi siswa ingkang ngeses"

Tanggapan walik saking Sariyanti ( penyaji ) :
"saking pihak sekolah kedah ngawontenaken punika, sayangipun kondur malih dhateng pribadi utawi kemutan masing – masing individu"

minggahan saking Julian Indri dados pihak penyaji :
"saking pihak sekolah sasaenipun ngasta mukawis trapsila , ingkang pundi trapsila kesebat sampun teng sepakati dening sedaya elemen saking sekolah ugi kagem pihak ingkang melanggar teng kenai sanksi"

Tanggapan saking Meittha Amelia R( pandangu ) :
"kawula raos wangsulan saking Sariyanti kinantenan , sayangipun kawula taksih kirang pirsa kaliyan wangsulan ingkang teng paringna dening Julian Indri . dados tuladha mbasi sampun wonten sanksi sayangipun taksih kathah pihak ingkang tetap ngeses dados tuladha saking pihak guru taksih wonten kemawon ingkang melanggar hal kesebat"

Tanggapan walik saking Julian Indri ( penyaji ) :
"apunten kala dipunmriki bokmenawi panjenengan klentu tampi kaliyan pangangkah kawula . pangangkah kawula teng mriki betah teng rembagaken saupakara sae- sae auran ingkang sampun teng ngasta ugi teng sepakati sareng dadosipun menawi wonten ingkang melanggar mila badhe teng paringna sanksi ingkang tegas inggil pandamel kesebat"

Tanggapan saking Siti Masitoh ( pandangu ) :
"apunten kawula raos wangsulan ingkang panjenengan paringna kirang tepat"

Tanggapan saking Sariyanti ( penyaji ) :
"dipunmriki kawula badhe mangsul pitakenan saking panjenengan , hal – hal ingkang kedah dipuntumindakaken yaiku kaliyan adamya slogan – slogan tentang bahaya ngeses kagem pun panggina ugi betah wontenipun tindakan berupa sanksi ingkang tegas kagem ingkang melanggar trapsila"

Tanggapan saking sedherek Siti Masitoh ( pandangu ) :
"sayangipun saking kaping kalih hal ingkang panjenengan sebataken taksih kemawon wontenipun siswa ingkang ngeses"

Tanggapan saking sariyanti ( penyaji ) :
"hal kesebat kondur malih dhateng kemutan individu masing – masing karenaapabila menawi wonten kemutan individu tentang bahaya ses"

Tanggapan saking Siti Masitoh ( pandangu ) :
"kawula raos wangsulan nya sampun cekap pertela"

2. pitakenan saking Saeful Yusuf
Julian Indri mangsul pitakenan saking Saeful Yusuf :
"pangangkahipun yaiku priyantun yuswa ingkang klintu mucal putranipun kadang kala kita sedaya mriksani remaja numindakaken kembelingan remaja ingkang teng amergikaken faktor lingkungan ( rencang ) ugi lingkunga keluarga ( priyantun yuswa ) kados tuladha priyantun yuswa ingkang numindakaken perselingkuhan , paripaben ingkang murugaken putranipun nedhak pandamel priyantun yuswa"

Tangggapan saking Sariyanti ( penyaji ) :
"kembelingan Remaja yaiku kembelingan priyantun yuswa , pangangkahipun dados perwujudan sandenipun priyantun yuswa lebet mucal putranipun"

Tanggapan saking Saeful Yusuf( pandangu ) :
"pamertelan saking Sariyanti kirang dipunpirsa amargi pamertelanipun berbelit – belit . kesanden ingkang teng pangangkah punika kados menapa punapa "???

Tanggapan saking Sariyanti ( penyaji ) :
"Perwujudan saking sandenipun priyantun yuswa mucal putranipun yaiku priyantun yuswa namung saged memfasilitasi nembekaken mboten wontenipun asih gandrung majeng putra , sementara kita sedaya kemangertosi sareng menawi asih gandrung priyantun yuswa teng sanget betahaken"

Tanggapan saking Laely Najihatun( penyaji ) :
"saupakara lajeng kembelingan priyantun yuswa nduwe artos kesanden priyantun yuswa"

Intrupsi Siti Masitoh :
"kawula harap ingkang mangsul tiidak namung punika – punika kemawon"

Tanggapan saking Saeful Yusuf( pandangu ) :
"wangsulan saking Laely Najihatun namung minggah membingungkan kemawon tulung teng pertela"

Tanggapan saking Julian Indri ( penyaji ) :
"kembelingan priyantun yuswa yaiku setunggal perwujudan saking kesanden priyantun yuswa lebet nyusut putranipun"

Tanggapan saking Saeful Yusuf( pandangu ) :
"tulung simpulkan pangangkah saking kembelingan priyantun yuswa"

Tanggapan saking Sariyanti ( penyaji ):
"kembelingan priyantun yuswa saged teng tedhak putranipun , saged ngampil anakanya lebet kembelingan remaja ugi punika ngrupikaken kesanden priyantun yuswa"

Tanggapan saking Saeful Yusuf( pandangu ) :
"dados kesimpulannya menawi kembelingan remaja saged kedadosan amargi kesanden priyantun yuswa lebet mucal putranipun , jawabanya kawula raos cekap pertela"

3. pitakenan saking Yulia Anis,Laely Najihatun mangsul pitakenan saking Yulia Anis:
“ menggah ing upakara nginggili kembelingan remaja yaiku :
Pihak pangutus , ysitu mencegahnnya kaliyan upakara mengoptimalisasi nyambut damel saking lembaga kepolisian
Pihak Sekolah , yaiu kaliyan teng adakanya piwucal tentang pamucalan kewarganegaraan
Pihak masyarakat , yaiku kaliyan nenemaken aos – aos kados norma agami ,
Pihak keluarga , yaiku kaliyan membina ugi mengembangkan kepribadian saking remaja .

Tanggapan saking Yulia Anis ( pandangu ) :
"ingkang panjenengan pertelakaken wau yaiku upakara mencegah kedadosanipun kembelingan remaja , sayangipun ingkang kawula kersakaken yaiku upakara nginggili . saderengipun panjenengan betah kemangertosi rumiyen jarwi mencegah ugi nginggili . Mencegah nduwe artos sadereng kedadosan kembelingan remaja sayangipun ingkang kawula pangangkah adakah saksampune kedadosan kembelingan remaja"

Tanggapan walik saking Laely Najihatun ( pandangu ) :
"sae kawula ralat wangsulan kawula"
Pihak pangutus , yaiku kados ta tawuran , saking pihak pangutus mandhapaken aparat kepolisian kagem mak-alitaken panjenenganipun .
Pihak masyarakat , yaiku kaliyan mboten mengucilkan remaja ingkang terlibat lebet kembelingan remaja .
Pihak sekolah , yaiku nyaosaken sanksi tegas dhateng pamajeng kembelingan remaja ugi pembina guru BP
Pihak keluarga , yaiku kaliyan nyaosaken sanksi dhateng putranipun .

Tanggapan saking Yulia Anis ( pandangu ) :
"sanksi tegas punapa ingkang teng paringna priyantun yuswa dhateng putranipun"?
Tanggapan walik saking Laely Najihatun ( penyaji ) :
menawi sapriyantun remaja numindakaken kembelingan remaja , mila priyantun yuswa saged maringi sanksi berupa :
matesi yatra jajan
matesi wanci amengan ugi bersenag senanng
matesi fasilitas

Tanggapan saking Yulia Anis ( pandangu ) :
"kawula raos wangsulan nya pertela ugi kawula tampi"

Moderator menutup diskusi kaliyan menyimpulkan presentase pikantuk diskusi saking kelompok II .
Masa remaja ngrupikaken masa dipunpundi sapriyantun individu ngalami peralihan saking mukawis tahap ketahap ingkang benten , ugi ngalami ewah-ewahan sae emosi , salira , minat, pola prilaku , kalih penuh kaliyan masalah –masalah .
Hal-hal ingkang saged dipuntumindakaken kagem megatasi kembelingan remaja :

kesanden priyantun ingkang mencapai identitas sabenan ugi lemahnya kontrol salira saged teng cegah utawi teng inggili wonten prinsipnya keteladanan .
wontenipun motivasi saking keluarga , guru, rencang sebaya , kagem numindakaken point setunggal .
kersa priyantun yuswa kagem membenahi kondisi keluarga dadosipun tercipta keluarga ingkang harmonis ugi komunikatif ugi nyaman kagem remaja .
Remaja pinter memilih rencang ugi lingkungan ingkang sae mawi priyantun yuswa maringi arahan kaliyan sinten ugi dikomunitas pundi remaja kedah bergaul .

Remaja mbentuk kekuwawi salira kersanipun mboten terpengaruh menawi yektos rencang sebaya utawi komunitas ingkang wonten mboten sami harapan .

No comments:

Post a Comment